Авторитетний інсайдер Том Хендерсон продовжує розкривати важливі деталі нової частини серії тактичних шутерів Ghost Recon, розробка якої нещодавно була підтверджена генеральним директором Ubisoft Івом Гійемо.
Що відомо про нову частину Ghost Recon
Наразі відомо, що наступний Ghost Recon повернеться до коренів франшизи, ставши похмурою грою з першою особою. В подкасті Insider Gaming Том Хендерсон зазначив, що Ubisoft відмовилася від використання власних ігрових движків Anvil та Snowdrop і вирішила застосувати технологію Unreal Engine 5 при розробці гри.
Інсайдер підкреслив, що перші частини Ghost Recon були створені на Unreal Engine, а згодом команда перейшла на власні технології. Це дозволило дещо спростити етапи виробництва, але в той же час зменшило атмосферність та сприйняття гри. Вибір на користь Unreal Engine 5 обіцяє значно покращити графіку та ігровий процес.
Для великої компанії, такої як Ubisoft, набагато зручніше працювати з популярним і добре налагодженим движком, оскільки є достатньо кваліфікованих спеціалістів. Unreal Engine 5 підтримує широкий спектр ігор, що дозволяє створювати відкриті світи з вражаючою деталізацією, а в поєднанні з новими механіками Ghost Recon може стати ще більш захоплюючим.
Коли очікувати новинку?
За інформацією від декількох джерел, які близькі до розробки в Ubisoft, компанія значно просунулася у створенні продовження Ghost Recon і планує перейти до внутрішнього тестування гри в альфа-версії вже восени 2025 року.