Hyundai замінить коробку подвійного зчеплення на класичний «автомат» у Santa Fe

Hyundai замінить коробку подвійного зчеплення на класичний «автомат» у Santa Fe

Hyundai офіційно оголосив, що для американського ринку моделі Santa Fe та Santa Cruz Pickup з 2,5-літровим турбованим двигуном позбудуться 8-ступінчастої коробки передач з подвійним зчепленням (DCT). Вона буде замінена на класичну автоматичну коробку з гідротрансформером.

Особливості зміни коробки передач в Hyundai

Ця зміна стосується виключно версій, оснащених турбованим двигуном 2.5. Для стандартних моделей Santa Cruz з 2.5-літровим мотором без турбонаддува та гібридної версії Santa Fe, які з самого початку оснащувались 6-ступінчастими автоматичними трансмісіями, зміни не плануються.

Причини відмови від DCT

Коробка передач з двома зчепленнями в Hyundai отримала численні критики за проблеми з роботою на низьких швидкостях і нестабільною поведінкою в умовах міських заторів. Незважаючи на потенційні переваги, такі як швидкість перемикання передач та висока паливна ефективність, ця трансмісія виявилася чутливою до налаштувань і схильною до перегріву. Це спричинило велику кількість скарг від споживачів, а також гарантійні заміни, що в результаті стало неприємними витратами для компанії.

Hyundai: зміна трансмісії для покращення якості

У своєму інтерв’ю для MotorTrend представники Hyundai не пов’язали повною мірою перехід до гідротрансформера з існуючими проблемами DCT, заявивши, що автоматична коробка передач стала доступною під час розробки моделі і забезпечує оптимальні якості для цих автомобілів.

Різні підходи Hyundai та Kia до коробок передач

Цікаво, що Kia, ще одна марка Hyundai Motor Corporation, не планує відмовлятися від DCT на своїх моделях. Компанія зазначила, що хоча Kia і Hyundai працюють в Північній Америці як окремі бренди, вони приймають рішення незалежно один від одного.