Mitsubishi розширює свою лінію позашляховиків: нова модель Destinator дебютує в Індонезії, розроблена спеціально для ринків Південно-Східної Азії. Хоча зовні вона має схожість з прототипами Pajero, це абсолютно новий автомобіль.
Особливості нової моделі Mitsubishi Destinator
Новинка побудована на платформі переднього приводу, яку також використовує модель Xforce. Це серійна версія концепції DST, представленої минулого року. Дедінатор оснащений бензиновим двигуном об’ємом 1,5 літра з турбонаддувом, який розвиває 163 к.с. і 250 Нм. У парі з ним працює варіатор (CVT), а привід лише на передні колеса.
Модель має п’ять режимів руху, збільшення дорожнього кліренсу та адаптовану підвіску для комфортної їзди на поганих дорогах та в складних погодних умовах. Зовнішній вигляд Destinator зберігає агресивні риси концепції: велика решітка радіатора, вузькі світлодіодні фари та спрощене каркасне тіло. Однак серійна модель отримала менш виражені бампери, дзеркала та ліхтарі, а також 18-дюймові диски, які візуально здаються не достатньо великими для такого розміру автомобіля.


Розміри та інтер’єр Mitsubishi Destinator
Модель має довжину 4680 мм і колісну базу 2815 мм, що дещо коротше за Outlander, але на 110 мм довше за основну базу. Інтер’єр забезпечує комфорт для сімох людей завдяки трьом рядам сидінь і великій кількості ніш для зберігання. Хоча об’єм багажника не розголошується, зі складеними сидіннями другого та третього рядів утворюється значний вантажний простір.



Комфорт та технології Mitsubishi Destinator
Інтер’єр моделі Destinator значно спрощений у порівнянні з концепцією. 8-дюймова цифрова панель приладів і 12,3-дюймовий мультимедійний екран об’єднані в одну гладку поверхню. Архітектурно інтер’єр нагадує модель Xforce, хоча центральна консоль була трохи змінена. Система включає преміум-звук Yamaha, атмосферне освітлення, панорамний дах та ряд електронних помічників для безпеки і комфорту.