BYD показала, як автопілот «God’s Eye» керує суперкаром на межі можливостей гоночного треку

BYD показала, як автопілот «God’s Eye» керує суперкаром на межі можливостей гоночного треку

Китайський автомобільний виробник BYD продовжує свої технологічні досягнення, представляючи нову складну систему допомоги водієві, відому як «Боже око» або «God’s Eye«. Ця система була продемонстрована в ході тестових заїздів на гоночному треку, де флагманський електричний суперкар Yangwang U9 проїхав міжнародну трасу Шосе Чжучжоу, здійснюючи маневри як вдень, так і вночі, без участі водія. Унікальність цієї технології полягає не тільки в її здатності автономно керувати автомобілем, але й у тому, що вона розроблена для широкого використання в різних моделях автомобілів компанії.

Опис технології «God’s Eye»

Система допомоги водієві, відома як «God’s Eye«, є результатом значних досягнень в галузі автомобільних технологій та покликана стати основою для майбутнього автономного водіння. Вона об’єднує кілька різних версій технології, які можуть бути адаптовані до різних моделей автомобілів. Це забезпечує високий рівень гнучкості та адаптивності для власників різних моделей BYD.

Версії системи «God’s Eye»

Технологія поділяється на три основні версії, кожна з яких має свою специфікацію та функціональність:

  • «God’s Eye a» (Dipilot 600) — найсучасніша версія, призначена для преміум-моделей. Вона використовує три лідари для забезпечення високої точності та обчислювальної потужності до 600 TOPS (трильйонів операцій в секунду), що дозволяє здійснювати складні маневри на дорогах з високою швидкістю.
  • «God’s Eye b» (Dipilot 300) — версія, що забезпечує середню обчислювальну потужність до 300 TOPS. Вона орієнтована на напівпреміум моделі та флагманські автомобілі компанії, що дає їй можливість ефективно виконувати основні функції автономного водіння на більшості дорожніх умов.
  • «God’s Eye c» (Dipilot 100) — базова версія, що орієнтована на масовий ринок. Вона використовує комбінацію камер, міліметрових радарів та ультразвукових датчиків для забезпечення автономії водіння в стандартних умовах, з максимальною обчислювальною потужністю до 100 TOPS. Ця версія стане стандартом для бюджетних моделей, таких як BYD Seagull.

Унікальні особливості технології «God’s Eye»

Однією з найбільших переваг системи «God’s Eye» є те, що BYD не буде стягувати додаткові кошти за підключення та активацію цієї технології. Це на відміну від інших компаній, таких як Tesla, яка вимагає значну плату за доступ до повного автопілота, а також щомісячну підписку для оновлення її функцій. Таким чином, система «God’s Eye» надає користувачам можливість скористатися передовими технологіями без додаткових витрат після покупки автомобіля.

Маркетингові та технічні аспекти God’s Eye

Хоча маркетинговий підхід BYD щодо демонстрації своєї автономної технології не є новим, він відрізняється від інших автогігантів. Наприклад, BMW у 2014 році також продемонструвала автономне водіння на своєму автомобілі 2 серії на закритій трасі. Однак на відміну від прототипу BMW, система «Боже око» розроблена не тільки для демонстраційних цілей, але й для масового виробництва. Очікується, що вже цього року вона буде доступна для понад 20 моделей автомобілів від BYD, що робить її доступною для широкого кола споживачів.

God’s Eye порівняння з іншими автопілотами

Варто зазначити, що технологія автономного водіння, яку пропонує BYD, має ряд переваг порівняно з іншими системами, такими як Tesla. Окрім більш доступної ціни, система «Боже око» забезпечує високий рівень безпеки завдяки використанню різноманітних сенсорів та камер для збирання даних з навколишнього середовища. Це дозволяє автомобілю не тільки автономно пересуватися по дорогах, але й реагувати на різні непередбачувані ситуації, що підвищує рівень безпеки на дорозі.

Прспективи BYD God’s Eye

Завдяки технології «God’s Eye«, компанія BYD робить значний крок у напрямку розвитку автономного водіння, пропонуючи своїм клієнтам доступ до передових технологій без додаткових витрат. Висока обчислювальна потужність різних версій системи дозволяє їй бути ефективною на дорогах різного рівня складності, що робить її універсальним рішенням для широкого спектра автомобілів. Очікується, що в найближчі роки технологія «God’s Eye» стане важливою частиною стратегії BYD в області автономного водіння, допомагаючи компанії зміцнити свої позиції на ринку електричних автомобілів.

Джерело: Всередині