Шеф-дизайнер Mercedes: EQS вийшов занадто рано, без другого покоління

Шеф-дизайнер Mercedes: EQS вийшов занадто рано, без другого покоління

Горден Вагенер, шеф-дизайнер Mercedes-Benz, визнав, що компанія поспішила з випуском свого флагманського електричного автомобіля EQS в 2021 році. Спочатку ця модель мала стати конкурентом для Tesla Model S, однак не змогла відповідати всіма очікуваннями. Вагенер зазначив, що EQS з’явився на ринку на 10 років раніше, ніж планувалося. Наразі замість другого покоління EQS, компанія планує об’єднати його з моделлю S-класу в одну лінію, що включатиме як традиційні, так і електричні версії, подібно до стратегії BMW з 7-серійною та i7 моделями.

Що слід знати про EQS

Перший EQS був представлений чотири роки тому і від початку не планувався як пряма заміна для S-класу, хоча й мав стати автомобілем преміум-класу. Однак згодом стало зрозуміло, що покупці очікують від цього автомобіля більше, зокрема флагманський статус, який був характерний для моделей S-класу. EQS мав обтічний седан з радикальним аеродинамічним дизайном, що спричинило певну критику. Оскільки автомобіль виявився дуже прогресивним, багатьох покупців здивувала його зовнішність і концепція.

За словами експертів, на початку EQS не був спроектований як лімузин з водієм, оскільки в багатьох класах автівок покупці очікують на більш традиційний дизайн з довгим капотом і класичним автомобілем з водієм. Однак, EQS став абсолютно новим підходом, не схожим на традиційні седани преміум-класу. Така концепція, на думку фахівців, могла б бути представлена більше як футуристичний CLS або купе з елементами S-класу, замість традиційного седана.

Рестайлінг та майбутнє EQS

На тлі ринкових відгуків, Mercedes-Benz провів певні зміни дизайну EQS у вигляді легкого рестайлінгу, включаючи нову решітку радіатора. Однак основні конструкційні характеристики залишилися без змін. В майбутньому планується ще одне оновлення EQS, однак до кінця десятиліття нове покоління цієї моделі не з’явиться. Натомість Mercedes працює над оновленим S-класом, який отримає як бензинові, так і електричні версії, об’єднуючи їх в одну модельну лінію. Прем’єра комбінованого флагманського автомобіля відбудеться в кінці 2020-х років.

Технічні особливості та інновації EQS

  • Найсучасніша аеродинаміка, що дозволяє досягти низького рівня опору повітря
  • Інноваційна система з автоматичним управлінням, що інтегрує нові електронні технології
  • Високий рівень комфорту та безпеки для водія та пасажирів
  • Перспективи розширення лінійки на основі досвіду з моделями S-класу

Погляд на майбутнє електричних моделей Mercedes

У межах стратегії електрифікації, Mercedes-Benz планує випускати нові моделі, які об’єднують інноваційні технології та високу продуктивність. Поруч з електричним EQS, майбутні моделі будуть розширювати вибір для покупців, прагнучих до поєднання еко-дружніх технологій з преміальним рівнем виконання. Враховуючи цей напрямок, компанія також працює над вдосконаленням своїх інших моделей, таких як GLC та EQB, адаптуючи їх до зростаючих вимог ринку електричних автомобілів.

Тренди у виробництві автомобілів майбутнього

В сучасному світі автомобільна індустрія стикається з численними викликами, серед яких необхідність впровадження нових стандартів екологічності, безпеки та технологічних інновацій. Інвестування в електричні автомобілі, як-от EQS, є важливою частиною стратегії для забезпечення стійкості бренду в умовах глобальних змін. Однак не всі виробники готові до повної відмови від традиційних технологій, тому інтеграція електричних версій моделей з бензиновими та дизельними варіантами залишається популярним рішенням серед автовиробників.

Відзначимо, що Mercedes-Benz активно працює над розширенням своїх моделей, впроваджуючи не лише електричні, а й гібридні технології, що дозволяють користувачам вибирати між різними варіантами за потребою. Плани на майбутнє включають не тільки електричні седани, але й спортивні автомобілі, такі як електричний AMG, який підкреслює злиття елегантності та продуктивності в одній моделі.

Джерело: Autocar