Проблеми з гальмівними колодками в Xiaomi YU7 Max: виробник не визнає дефекту

Проблеми з гальмівними колодками в Xiaomi YU7 Max: виробник не визнає дефекту

Під час медіа-тестів на шосе V1 у Тяньцзіні, новий електричний кросовер Xiaomi Yu7 Max зазнав інтенсивного нагріву гальмівної системи. Після кількох коло на гоночному треку в режимі високих навантажень, гальмівні колодки автомобіля почали світитися. Пізніше виробник роз’яснив причини цього інциденту.

Основні характеристики електричного кросовера Xiaomi Yu7 Max

Модель Yu7 Max є найпотужнішою версією нового електричного позашляховика Xiaomi. Автомобіль обладнаний двома двигунами, що забезпечують повний привід і потужність до 690 к.с. (508 кВт), з крутним моментом до 866 Н·м. Швидкість від 0 до 100 км/год він досягає за 3,2 секунди, а максимальна швидкість — 253 км/год.

Під час швидкісних випробувань один із кросоверів Yu7 Max повернувся до піт-лінії з димом від гальмівних колодок, що почали горіти. Виробник пояснив, що вогонь виник через органічні матеріали, з яких виготовлені колодки з низьким вмістом металу. Такі матеріали можуть спалахнути при температурах понад 600°C. Однак компанія підкреслила, що, попри полум’я, гальмівна система залишалася повністю функціональною та безпечною.

Компанія Xiaomi також зазначила, що водій автомобіля, враховуючи вагу у 2,3 тонни, не скористався функцією відновлення гальмівної енергії належним чином. Для спортивних умов, таких як гоночний трек, модель Yu7 Max оснащена «головним режимом», що забезпечує посилене відновлення енергії. Це дозволяє знижувати навантаження на гальмівну систему, зменшуючи ризик перегріву. Без цієї функції, під час інтенсивного руху і частого гальмування, виникає загроза теплового перевантаження гальмівної системи.

Ілюстрація електричного кросовера Xiaomi Yu7 Max
Xiaomi Yu7. Ілюстрація: Xiaomi

Джерело: Carnewschina