Toyota RAV4 позбавив Tesla Model Y титулу найбільш продаваного автомобіля у світі

Toyota RAV4 позбавив Tesla Model Y титулу найбільш продаваного автомобіля у світі

Кросовер Toyota RAV4 обігнав модель Tesla Y, ставши найбільш продаваним автомобілем у світі у 2024 році, згідно з новими даними Jato Dynamics Felipe Munoz.

Основні факти про світові продажі автомобілів

Згідно з дослідженням, проведеним Феліпе Мунозом, аналітиком компанії Jato Dynamics, на основі даних від національних статистичних агентств, дилерів та власних джерел у автомобільній промисловості, у 2024 році Toyota RAV4 та його варіанти (включаючи Wildlander) продалися у кількості близько 1 187 000 одиниць, що на 11% більше, ніж у попередньому році. У свою чергу, Tesla Y показала обсяг продажів 1 185 000 одиниць, що на 3% менше порівняно з 2023 роком.

Топ-3 найбільш продаваних автомобілів 2024 року

  • 1 місце: Toyota RAV4/Wildlander — 1 187 000 одиниць, +11%
  • 2 місце: Tesla Y — 1 185 000 одиниць, -3%
  • 3 місце: Toyota Corolla Cross/Frontlander — 859 000 одиниць, +18%
Топ -10 найбільш продаваних моделей нових автомобілів у світі у 2024 році
Топ -10 найбільш продаваних моделей нових автомобілів у світі 2024 року. Ілюстрація: @CarindUstryAnalysis / Instagram

Факти та тенденції на ринку

Цікаво, що модель Toyota Corolla/Levin Sedan зайняла п’яте місце серед найбільш продаваних автомобілів з результатом 697 000 одиниць, що на 11% менше порівняно з минулим роком. Незважаючи на це, седан Corolla залишається одним з найбільш популярних автомобілів на глобальному ринку протягом багатьох років.

Ще одним важливим фактом є те, що китайський електричний седан BYD Qin також увійшов до списку «Топ-10 найбільш продаваних автомобілів світу». Продажі цієї моделі становили близько 502 000 одиниць, що на 6% більше, ніж у 2023 році.

Дані з глобального ринку

Феліпе Муноз також зазначив, що його аналіз базується на даних з 153 ринків, які охоплюють 99% світових продажів нових автомобілів. Ці цифри свідчать про загальні тенденції на глобальному авторинку та зміни в перевагах споживачів, зокрема в контексті зростаючої популярності електричних та гібридних автомобілів.