На перший погляд, супермаркети пропонують нам величезний вибір продуктів, серед яких можна вибрати певний бренд, якому ми довіряємо. Однак, дослідження показують, що насправді вибір досить обмежений, оскільки більшість продуктів випускаються одними і тими ж великими корпораціями. Ілюзія різноманіття створюється завдяки контролю над ринком великими холдингами, що можна чітко побачити в наступній інфографіці.

Зверніть увагу на цікаву деталь: чипси Pringles належать компанії Procter & Gamble, а косметика Garnier та The Body Shop виготовляються однією й тією ж компанією LOREAL, 30% акцій якої належать холдингу Nestlé. Також, Nestlé володіє відомими марками парфумів, такими як Ralph Lauren, Diesel та іншими.
Ця інфографіка справді цікава для розгляду. Рекомендуємо звернути увагу на неї для розширення розуміння поточної ситуації на ринку.
Свіжі та актуальні новини на:
https://airport.lg.ua/