Нові рекорди
Якщо у Всесвітній день шопінгу не було встановлено жодного рекорду, значить, це не Всесвітній день шопінгу. Ця акція стає дедалі популярнішою, привертаючи нових учасників, тому обсяги продажів зростають з року в рік.
Розпродаж стартувала стрімко: перший мільярд доларів продавці заробили всього за кілька хвилин після її початку.
За 10 годин обсяг продажів перевищив загальний результат попереднього Всесвітнього дня шопінгу, а підсумковий обсяг продажів склав 17,8 мільярда доларів. Для порівняння: у 2015 році цей показник був рівний 14,3 мільярда доларів.
У розпродажу взяло участь більше 6 мільйонів покупців, які зробили в цілому 35 мільйонів оплачуваних замовлень. Росіяни зробили 11 листопада в 31 раз більше покупок, ніж в звичайний день, а порівняно з минулорічною розпродажем кількість замовлень збільшилася вдвічі. Середній чек складав близько 700 рублів.
За категоріями товарів особливих сюрпризів не було: у росіян популярністю користувалися мобільні телефони та аксесуари, одяг, засоби для макіяжу та догляду за нігтями, а також товари для свят.
Серед найпродаваеміших товарів у світі стали засіб від чорних точок, фітнес-браслет Xiaomi Mi Band 2 і лак для нігтів.
Інтерес до покупок через мобільні пристрої зростає. Додаток AliExpress став лідером за кількістю завантажень у категорії «Покупки» в Google Play та App Store в 41 країні світу.
Статистика LetyShops
Зростаюча популярність розпродажів та китайських онлайн-магазинів також підвищує попит на економні покупки з кешбеком. 11 листопада російські любителі онлайн-шопінгу з використанням кешбек-сервісу LetyShops зробили понад 930 000 замовлень на AliExpress. Це 1/35 усіх замовлень розпродажу по всьому світу!
У перші хвилини після початку розпродажу на сайті LetyShops перебувало 19 тисяч людей. Щоб зрозуміти масштаби події, можна порівняти це з кількістю людей, які б помістилися на 47,5 літаках Boeing 777–200, розділених на два класи. Найбільший кешбек склав 94 401 рубль — це майже ціна iPhone 7 Plus.
Кешбек-сервіс підготував для учасників розпродажу на AliExpress цілу низку подарунків. У першу чергу це 110 призів, розіграних серед усіх, хто зробив покупку 11 листопада через LetyShops: 30 спортивних браслетів Xiaomi, 30 портативних акумуляторів Mi Power Bank, 30 смартфонів Xiaomi Redmi Note 3 Pro, 10 квадрокоптерів Syma і 10 планшетів Xiaomi Mi Pad 2. Окрім того, серед усіх, хто накопичив 100 і більше рублів кешбека, поділили 500 000 рублів.
«Чорна п’ятниця — 2016»
Листопад — це час найбільших розпродажів. Ось і почалася «чорна п’ятниця» — свято, яке не потребує зайвих нагадувань для справжніх шопоголіків.
Цього року вперше в Росії кешбек-сервіс LetyShops проводить «чорну п’ятницю» з реальними знижками та крутих призами загальною вартістю 1 мільйон рублів.
Для клієнтів LetyShops популярні російські та закордонні магазини знизили ціни на свої товари. Для того, щоб побачити всі пропозиції, потрібно зареєструватися на сторінці акції. Знижки, які тут представлені, справжні, і вони варто більше, ніж звичайні.
Невірно вважати, що «чорна п’ятниця» обмежиться лише знижками. Всі, хто проведе «чорну п’ятницю» разом з LetyShops, братимуть участь у розіграші 35 призів: п’яти iPhone 6s (64 ГБ), 10 камер GoPro Hero+ LCD, 10 настільних грилів Tefal та 10 книг PocketBook Basic 2 (614). Призів менше, але вони набагато дорожчі і цікавіші.
Учасники, які за час розпродажу накоплять від 500 рублів кешбека, отримають свою частку з 500 000 рублів. Ці гроші поповнять їх баланс у особистому кабінеті LetyShops, і їх можна буде вивести будь-яким зручним способом: на карту, мобільний рахунок, WebMoney, Qiwi або «Яндекс.Деньги».
Не так часто трапляються справжні великі розпродажі, де ціни дійсно знижуються. Але з LetyShops «чорна п’ятниця» стає дійсно вигідною: знижки, кешбек і шанс виграти цінні призи. Таке трапляється лише раз на рік.