Streamlabs: нова платформа для спонсорства без комісій
Streamlabs, дочірня компанія Logitech G, оголосила про запуск інноваційної системи для пошуку спонсорів, яка дозволяє творцям контенту отримувати 100% платежів без посередників та комісій. Всі кошти, які надходять через платформу, безпосередньо потрапляють до творців. Така модель змінює традиційну практику, коли частина коштів йшла на платформу.
Що пропонує нова система
Streamlabs відкриває доступ до нової системи для всіх користувачів, незалежно від кількості абонентів або статусу партнера на Twitch. Платформа забезпечує не тільки фіксовану плату за участь у кампаніях, але й додаткові бонуси, які можуть бути отримані за виконання певних дій, таких як завантаження додатків або здійснення покупок глядачами.
Основні можливості для стрімів:
- Гарантована базова виплата за участь у кампанії
- 100% доходу залишається у творця контенту — комісія платформи відсутня
- Бонуси за активність — встановлення додатків, покупки тощо
- Прозорі умови кампаній і платежів
- Зручний інтерфейс для керування кампаніями, графіками та фінансами
Позиція компанії
«Раніше спонсорські кампанії були доступні лише для великих творців з величезними аудиторіями. Ми прагнемо змінити це та зробити спонсорство доступним для всіх», — зазначив Ашрей Урс, керівник компанії Streamlabs.
Переваги для брендів
Для брендів нова платформа також є вигідною. Вони можуть безпосередньо взаємодіяти з творцями без посередників, що дозволяє заощаджувати бюджет та ефективніше запускати кампанії. Платформа дозволяє швидко знайти відповідних творців за різними параметрами та запускати ефективні рекламні кампанії. Одними з перших партнерів стали Logitech G, а також компанії, які працюють в ігровій, технологічній та lifestyle-сферах.
Для ультра-користувачів Streamlabs вже доступний ексклюзивний семиденний ранній доступ до нових кампаній. Більше подробиць і реєстрація для брендів та творців доступні на Streamlabs.com.
Джерело: Logitech