Ігрова індустрія залишила позаду важливу подію, адже з офіційним припиненням роботи серверів Ubisoft XDefiant, виконавчий продюсер гри Марк Рубін, який працював у галузі понад 20 років, оголосив про своє рішення покинути індустрію ігор.
Ігрова індустрія прощається з ветераном
Після багатьох років роботи в індустрії, Рубін вирішив піти з геймерського світу, зазначивши, що тепер він планує зосередитися на особистому житті та більше часу проводити з родиною. «Що стосується мене, я вирішив залишити галузь і провести більше часу з родиною, тому, на жаль, ви не почуєте, що я створюю ще одну гру», — поділився Рубін у своїй заяві.
Відхід від XDefiant
Рубін в своєму зверненні також поділився думками щодо досвіду XDefiant, підкреслюючи, що проект мав успіх на початкових етапах після релізу. Незважаючи на обмежене маркетингове просування, XDefiant змогла залучити велику кількість гравців. За його словами, гра продемонструвала найшвидше залучення гравців у перші тижні серед усіх ігор Ubisoft.
«Це справжній успіх, тому що, незважаючи на відсутність великого маркетингу, ми все ж досягли найшвидшого залучення гравців протягом перших кількох тижнів серед усіх ігор Ubisoft. Це стало можливим завдяки відгукам гравців і тому, що ви самі просували гру», — зазначив Рубін.
Причини закриття серверів XDefiant
Щодо причин, чому XDefiant, незважаючи на початковий успіх, почала втрачати гравців, Рубін поділився кількома факторами, які призвели до її закриття. Один із основних — зростаючий технічний борг, який накопичувався через використання драйвера, не оптимізованого для швидких багатофункціональних шутерів. Цей драйвер не зміг ефективно обробляти з’єднання гравців з нестабільним інтернет-з’єднанням, що стало однією з причин зниження якості гри.
Також важливим фактором став ігровий код, який був налаштований таким чином, що не зміг підтримувати стабільну роботу при великій кількості користувачів. Розробники були змушені стикатися з численними технічними проблемами, що вплинуло на загальне сприйняття гри та зниження її популярності серед гравців.
Незважаючи на труднощі, XDefiant залишила свій слід
Попри всі труднощі, які супроводжували XDefiant, гра залишила важливий слід у світі відеоігор, показавши, що навіть за мінімального маркетингового просування можна досягти успіху в залученні великої кількості гравців. Проте після початкового буму та недостатньої кількості оновлень і підтримки, гра не змогла утримати свою аудиторію, що призвело до остаточного закриття серверів.
- Низька ефективність маркетингу та недостаньо уваги до післярелізної підтримки
- Технічний борг і проблеми з драйверами для багатофункціональних ігор
- Нестабільність з’єднань та вплив на ігровий процес
Джерело: @Pixelsofmark