Компанія Skoda Auto представила сучасну інтерпретацію культового Skoda Favorit Hatchback, який у разі випуску в наш час став би повністю електричним автомобілем з батареями, що розташовані під підлогою.
Історія та особливості Skoda Favorit
Модель Skoda Favorit була представлена ще в 1987 році. Попри те, що розробка автомобіля відбувалась в умовах обмежень Східного блоку, він зміг стати серйозним конкурентом західним автомобілям, завдяки відмінним технічним характеристикам та універсальності. Автомобіль оснащувався 1,3-літровим чотирициліндровим двигуном потужністю від 40 до 50 кВт (від 54 до 68 к.с.) в різних варіантах. Дизайн розробляла знаменита студія Bertone, що зробило автомобіль ще більш привабливим для споживачів. Окрім хетчбека, було випущено також універсал Skoda Forman. Модель зазнала кілька оновлень, а в 1994 році була знята з виробництва, поступившись місцем наступнику – Skoda Felicia.




Концепція та візуалізація Skoda Favorit
Дизайнер Людміл Славов представив сучасну версію Skoda Favorit. Всі роботи з візуалізації, у тому числі остаточне оформлення проекту, здійснив Девід Стінгл. Славов повністю переосмислив модель відповідно до нового корпоративного стилю Skoda Modern Solid, витрачаючи на проект понад 120 годин особистого часу. Проте дизайнер свідомо відмовився від деяких сучасних елементів дизайну Skoda, зокрема передньої частини, що є характерною для останніх моделей марки. Причиною цього стало бажання зберегти мінімалістичний стиль оригіналу, уникнувши перевантаження композиції.

Концепція гоночної версії сучасної Skoda Favrit. Ілюстрація: Людміл Славов (Ljudmil Slavov) / Skoda
У доповнення до стандартної версії, Людміл Славов також розробив концепцію гоночної версії Skoda Favorit, що підкреслює спадкову прив’язку до спортивних традицій. Гонкова версія отримала особливий виступаючий бампер, що виготовлений з м’якого матеріалу, що нагадує пластикові бампери оригінальної моделі Favorit.
Джерело: Skoda