Xiaomi обігнала Apple і Huawei на ринку смарт-годинників та фітнес-браслетів

Xiaomi обігнала Apple і Huawei на ринку смарт-годинників та фітнес-браслетів

Аналітичне агентство Canalys опублікувало звіт про результати першого кварталу 2025 року на ринку носіння електроніки, до якого входять популярні гаджети, такі як розумні годинники та фітнес-браслети.

Основні результати ринку носимої електроніки

Аналітики Canalys повідомили, що в першому кварталі 2025 року лідером на ринку носимої електроніки стала китайська компанія Xiaomi. Вона продала 8,7 мільйона пристроїв, що забезпечило їй 19% ринкової частки. Вражаючі продажі стали можливими завдяки значним оновленням серії Smart Band та Watch, а також успішному виробництву доступних гаджетів під брендом Redmi.

Apple посіла друге місце з 7,6 мільйона пристроїв, що становить 16% глобального ринку носимої електроніки.

Третє місце дісталося китайському бренду Huawei, який з результатом 7,1 мільйона пристроїв та часткою ринку 15% дещо поступився лідерам.

Samsung закриває першу четвірку з 4,9 мільйонами проданих пристроїв і 11% ринку. Garmin, що продає 1,8 мільйона одиниць, завершив п’ятірку лідерів з часткою ринку 4%.

Прогнози та майбутні тенденції ринку

  • Apple залишається лідером світового ринку TWS, однак Xiaomi і Huawei демонструють надзвичайне зростання, що змінює розстановку сил на ринку носимої електроніки.

Джерело: Canalys