
Усе більше уваги приділяється вдосконаленню роздрібної торгівлі, і Apple не стала виключенням, впровадивши нові функції для своїх магазинів Apple Store до десятилітнього ювілею їхнього існування. Оновлена версія магазину, відома як Apple Store 2.0, націлена на те, щоб зробити процес покупок ще більш динамічним та інтерактивним.
Інтерактивні планшети iPad: нова ера шопінгу
Однією з головних новинок стали інтерактивні планшети iPad, які тепер є частиною торгового обладнання у магазинах Apple. Вони використовуються для того, щоб клієнти могли більш детально ознайомитись з характеристиками товарів, порівняти ціни на різні моделі та отримати додаткову інформацію про продукцію без необхідності звертатися до консультантів.
Вибір продукту через iPad
Кожен відвідувач магазину може, наприклад, вибрати iPod, скориставшись iPad. На екрані планшета відображаються всі технічні характеристики обраного товару, а також порівняння з іншими моделями. Така інтерактивність дозволяє покупцям швидше приймати рішення та робить процес покупок ще зручнішим.

Зручність для покупців та співробітників
iPad не лише дозволяє вибирати продукти, а й запрошує продавця-консультанта. Користувач може запросити допомогу, натиснувши спеціальну кнопку на планшеті. Це робить процес покупок ще зручнішим, оскільки клієнт не потребує фізичного пошуку продавця в магазині.

Інноваційна інтеграція технологій у роздрібну торгівлю
Усі інтерактивні планшети iPad у магазинах Apple Store 2.0 підключені до кожного продукту, що продається. Це дозволяє клієнтам отримувати актуальну інформацію безпосередньо з товару. Ці планшети не живляться від док-станцій, що додає до їхнього використання ще більше зручності та інтерактивності. Вони підключені лише до рекламованих товарів, і їх кнопка Home неактивна, що дозволяє обмежити доступ до лише необхідних функцій.

Святковий настрій в Apple Store
З нагоди десятого ювілею компанія Apple додала ще одну цікаву деталь у магазини — усі співробітники були одягнені в святкові картонні капелюшки, що додало атмосфері особливої урочистості.