Apple більше не використовує UDID-номери для ідентифікації своїх iГаджетів

Apple більше не використовує UDID-номери для ідентифікації своїх iГаджетів
Apple більше не використовує UDID-номери для ідентифікації своїх iГаджетів

Apple зробила важливий крок у напрямку захисту конфіденційності своїх користувачів, що стало справжнім шоком для рекламодавців та розробників ігор. Компанія кардинально змінила підхід до кодування своїх мобільних пристроїв, скасувавши використання унікального UDID-номера для ідентифікації кожного з них, про що повідомляє TechCrunch.

За допомогою UDID-номерів рекламодавці могли проводити ефективне таргетування, адже, хоч особисті дані користувачів залишалися їм невідомі, вони мали доступ до буквено-цифрових ідентифікаторів iГаджетів та деякої іншої інформації, що дозволяло пропонувати користувачам цілеспрямовану рекламу.

Номери UDID на iPhone

Однак, з виходом iOS 5.0, UDID-номери більше не будуть прив’язані до самих пристроїв Apple, а будуть призначатися кожному окремому додатку. Дані щодо того, як це змінить роботу таких сервісів, як iAds та Game Center, наразі відсутні.

Один з керівників мобільної індустрії зазначає, що, хоча Apple може відмовитись від використання UDID-номерів для сторонніх розробників, сама компанія, ймовірно, залишить доступ до цих даних лише для себе. Це може дати перевагу таким сервісам, як iAds та Game Center, проте може негативно позначитися на відносинах Apple з іншими партнерами та розробниками.