
Незалежно від того, чи був iPad mini справжнім конкурентом 7-дюймових планшетів інших виробників, чи це «продукт з іншої ліги» (хоча різниця в розмірі складає всього менше одного дюйма, однак це вже не 7-дюймовий планшет, а фактично майже 8 дюймів), інші компанії вже відреагували.
Amazon випустила агресивну рекламу свого планшета Kindle Fire HD, в якій порівнюються характеристики iPad mini з їх розробкою. Особливу увагу приділено найважливішим і менш вигідним для iPad mini характеристикам.
В рекламному матеріалі критикуються роздільна здатність екрану, пікселі на дюйм, можливість перегляду HD-відео та динаміки. Згадується навіть супер швидка технологія Wi-Fi MIMO, якою не може похвалитись iPad mini. Наприкінці всього цього йде порівняння цін, яке вигідно виділяє різницю в $130, що одразу привертає увагу. Слоган «Набагато більше за набагато менше» та цитата з авторитетного ресурсу Gizmodo, який не дає позитивного відгуку про iPad mini, завершують рекламу.

Можна звинуватити Amazon у використанні «брудних прийомів», але пам’ятаємо, що Apple робила схожі кроки на презентації iPad mini, порівнюючи його з Nexus 7.
Тим не менше, все зводиться до того, що Тім Кук буквально заявляє: «Наш 7.9-дюймовий планшет — це не 7-дюймовий планшет», а замість того, щоб наводити конкретні переваги продукту, головною темою стають порівняння: «наш Х кращий за їх Y». Що ж насправді відбувається?
Свіжі та актуальні новини на:
https://airport.lg.ua/