
Минулого тижня для більшості жителів США стався один значущий день — Чорна п’ятниця. Це подія, до якої готувалися, яку чекали. Численні аналітики вирішили вивчити поведінку покупців та активність в магазинах брендів Apple та Microsoft. Результати дослідження вражають.
Група з кількох людей витратила кілька годин у магазинах Apple та Microsoft, підраховуючи кількість покупців. Обидва магазини знаходяться в Mall of America, Міннеаполіс, штат Міннесота. Ось що було виявлено під час спостережень:
- Магазин Apple відвідало на 47% більше людей, ніж магазин Microsoft.
- За годину в магазині Apple продавалося 17.2 одиниць товару, в той час як у магазині Microsoft лише 3.5 одиниць. Кожна друга покупка в Microsoft — це гра для X‑Box.
- У магазині Apple в середньому продавалося 11 iPad за годину. Під час двогодинного спостереження в магазині Microsoft не було зафіксовано жодної продажі Microsoft Surface.
Однак, навіть для Apple не все так ідеально. Незважаючи на те, що кількість відвідувачів за годину порівняно з минулим роком зросла, кількість продажів за годину знизилася як для iPad, так і для Mac.
Нижче наводиться порівняння активності покупців у магазинах Apple та Microsoft:
- Активність у магазинах була значно вищою в Apple порівняно з Microsoft.
- Продавці Apple не змогли забезпечити високий попит на продукцію під час Чорної п’ятниці.
Відвідувачі звернули увагу на те, що покупці у Microsoft в основному орієнтуються на ігри для X-Box, що також впливає на статистику продажів продукції Surface.