Історія створення компанії Akamai
У 1999 році компанія Akamai була лише маленьким стартапом і ще не випустила на комерційну основу свій революційний сервіс доставки веб-контенту. Однак, у розробленій технології Akamai побачив великий потенціал Стив Джобс, який був вражений роботою сервісу. Коли на сайті Apple.com з’явився ексклюзивний трейлер фільму «Зоряні війни: епізод I», трафік на сайті зріс до таких масштабів, що 31 березня сайт не витримав навантаження.
Перші успіхи Akamai
У критичний момент сервери Akamai допомогли впоратися з величезним потоком користувачів, дозволивши всім бажаючим подивитися трейлер. Наступного дня Джобс вирішив зв’язатися з Полом Саганом, який на той момент очолював компанію Akamai. Деталі їхньої розмови залишаються невідомими, але одна подія змінила хід історії. Джобс, звернувшись до Сагана 1 квітня, запропонував придбати компанію Akamai. Однак Саган подумав, що це першоквітнева жарт і просто поклав слухавку.
Заснування Akamai на комерційній основі
Вже в тому ж місяці компанія Akamai запустила свій сервіс на комерційній основі, а в червні 1999 року Apple придбала 5% акцій компанії на суму 12,5 мільйона доларів. Однак, повне придбання компанії Apple не відбулося. У жовтні того ж року відбулася перша публічна пропозиція акцій, що дозволило Akamai стати однією з найбільших і найуспішніших технологічних компаній Бостона того часу.
Зміни в керівництві Akamai
Пол Саган обіймав посаду генерального директора Akamai до 2005 року, коли його замінив Том Лейтон. Саган залишився в компанії, ставши виконавчим віце-президентом. На сьогодні Akamai продовжує розвиватися і залишатись лідером на ринку технологій доставки контенту, пропонуючи рішення для прискорення доставки веб-контенту та покращення інтернет-інфраструктури.
Як би змінилася історія?
Залишається питання: як би розвивалася історія, якщо б Джобс зателефонував 2 квітня? Можливо, тоді Akamai була б зовсім іншою компанією, або навіть не існувала б у тому вигляді, який ми знаємо сьогодні.