Доля iOS на ринку мобільної реклами зростає

Доля iOS на ринку мобільної реклами зростає
Apple демонструє відмінні результати в секторі мобільної реклами. За останній час дві третини цього ринку займає iOS.

Зростання частки ринку iOS у мобільній рекламі

Згідно з доповіддю Velti, у 2013 році компанія Apple збільшила частку iOS на ринку мобільної реклами з 59% до 64%. Це стало можливим завдяки успіху iPhone 5 та стабільним продажам менш популярних моделей смартфонів Apple.

Тенденції на ринку мобільної реклами

За останній рік доля мобільної реклами на Android від Google знизилася з 41% до 36%. Водночас лідерами у ринку мобільних пристроїв залишаються iPhone, iPad та iPod touch, а Android-смартфони серії Galaxy S від Samsung займають лише 2,7% від усіх показів мобільної реклами.

Попит на рекламу на планшетах і смартфонах

Доля iOS на ринку мобільної реклами зростає

Згідно з даними доповіді, рекламодавці демонструють високий інтерес до великих рекламних площ. Споживчий попит на рекламу для планшетів зріс на 4,7% з травня 2012 по травень 2013 року. Натомість реклама на смартфонах стала менш популярною і ефективною для залучення уваги користувачів.