Split Fiction «покоряє золото» — амбітний проект Юзефа Фареса вийде вчасно

Split Fiction «покоряє золото» — амбітний проект Юзефа Фареса вийде вчасно

Новий проект від студії Hazelight: Розділена фантастика

Студія Hazelight та видавництво Electronic Arts нещодавно презентували новий ігровий проект, який безумовно приверне увагу широкої аудиторії. Вражаючий трейлер, що демонструє механіку гри та атмосферу, був випущений у рамках офіційного анонсу, і вже викликав безліч захоплених відгуків. Адже новинка обіцяє стати однією з найбільш очікуваних ігор 2025 року, продовжуючи традицію амбітних і захоплюючих проектів, за якими стоїть відомий розробник Йозеф Фарес.

Проект під назвою Split Fiction — це кооперативна гра, що поєднує в собі елементи наукової фантастики та фантазії. Вона пропонує унікальний досвід для двох гравців, що працюють разом, щоб долати різноманітні виклики в умовах, де реальність і вигадка переплітаються. Як і у всіх попередніх роботах Фареса, основний акцент зроблений на сюжет, емоційне залучення та інтерактивність.

Вивчення розділеної фантастики: скріншоти та перший погляд
Скріншот розбиває художню літературу. Джерело: Хазелі

Головні персонажі та сюжет гри

У грі головними героями виступають два молодих сценаристи: Зоя та Міо. Ці персонажі мають різні погляди на наукову фантастику і фантазію. Зоя більше орієнтована на кіберпанк, технології та робототехніку, тоді як Міо створює світи, населені фантастичними істотами, такими як дракони та гігантські примати. Кожен з них працює над власним проектом у своїй галузі, і в якийсь момент обидва потрапляють у свої власні світи, ставши їх активними учасниками.

Ігрові локації, створені цими двома персонажами, відображають їхні унікальні погляди на світ. В одних місцях можна побачити крижане місто з величезними роботами, в інших – казкові ландшафти, де дракони літають серед гірських вершин. Це поєднання наукової фантастики і фентезі дозволяє створити різноманітні ситуації, що потребують спільних зусиль для вирішення проблем.

Розділені світи: кіберпанк і фантастика

Один із основних аспектів гри – це взаємодія двох різних реальностей. Зоя і Міо повинні вчитися співпрацювати, долати суперечності між своїми світами та досягати спільної мети. Така концепція дозволяє гравцям зануритися у цікаву та багатогранну динаміку гри, де кожен вибір має значення для розвитку сюжету та взаємодії з навколишнім світом.

Цікаво, що кожен світ, створений головними персонажами, має свою унікальну атмосферу. У реальності Зої технології досягли свого апогею, і навколишнє середовище переповнене високотехнологічними розробками, роботами та кіберпанковими елементами. Водночас, фантастичні світи Міо пронизані магією та містичними істотами, що дозволяє створити контраст, котрий є основною родзинкою гри.

Запуск гри та доступність

Усього через кілька місяців після першого оголошення гра була готова до релізу. Вчора, після презентації трейлера, Джозеф Фарес повідомив, що гра Split Fiction пройшла стадію «золота», що означає, що розробка завершена і готова до випуску. Офіційна дата релізу гри призначена на 6 березня 2025 року, коли вона стане доступною на платформах ПК, Xbox Series X|S та PlayStation 5.

Що ще варто знати про Split Fiction

Для тих, хто не знайомий з попередніми роботами Йозефа Фареса, варто зазначити, що цей розробник має багатий досвід створення інтерактивних кооперативних ігор. Його найвідоміші проекти, такі як It Takes Two та A Way Out, вже завоювали численні нагороди за свою інноваційність та захоплюючий сюжет. З Split Fiction він знову прагне принести нові емоції та досвід у сферу відеоігор, де гравці можуть розділяти один з одним не лише емоції, але й захоплюючі пригоди, що розгортаються у двох абсолютно різних світах.

Джерело: Електронне мистецтво