
Apple не надає офіційної інформації про те, як новий iPad Air сприймається на ринку в перші дні продажів, але аналітики вже представили попередні оцінки.
Брайан Уайт з Cantor Fitzgerald поділився результатами невеликого дослідження, проведеного в Нью-Йорку, де опитали 106 перших власників новинки з Купертіно. Згідно з результатами, 73% опитаних вже користувалися попередніми моделями iPad, а решта вперше відкрили для себе планшети на базі iOS. Серед тих, хто оновлював свої пристрої, 31% обрали iPad Air, маючи iPad 2, 18% мали iPad 3, а 16% користувались iPad першого покоління.
Крім того, було виявлено, що 64% опитаних вибрали модель з сріблястим кольором корпусу, а варіант з 16 ГБ пам’яті був популярний серед 60% покупців.
Ці дані свідчать про високий попит на iPad Air, оскільки частка цієї моделі серед усіх активованих планшетів Apple досягла 0,74%. Для порівняння, iPad четвертого покоління на такому ж етапі продажів мав лише 0,15% від загальної кількості активованих пристроїв.