Популярна відеогра «Фокс» офіційно оголосила, що платні розділи 3 та 4 Deltarune будуть доступні з 5 червня 2025 року. Гра вийде одночасно на різних платформах, зокрема на Nintendo Switch 2, Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, а також на персональних комп’ютерах і Mac. Гравці, які придбають будь-яку з версій гри, отримають доступ до обох розділів без додаткових витрат, сплачуючи лише одну ціну.
Основна інформація про вихід Deltarune
Перші два розділи Deltarune вже доступні для завантаження абсолютно безкоштовно на платформах Nintendo Switch, PlayStation 4 і персональних комп’ютерах через Steam та Itch.io. Оновлене видання гри, яке буде випущене влітку, об’єднає усі чотири глави в одному виданні, яке буде коштувати 25 доларів США. Важливою особливістю є безкоштовні оновлення, що включатимуть нові розділи 5, 6 і 7, реліз яких очікується найближчим часом.
Особливості нового видання Deltarune
Однією з ключових новинок стане підтримка перехресної сумісності між поколіннями консолей. Це означає, що гравці, які придбають версію гри для Nintendo Switch, зможуть отримати доступ до тієї ж гри на новій консолі Nintendo Switch 2 без додаткових витрат. Аналогічно, власники PlayStation 4 автоматично отримають версію для PS5. Умовою для цього є використання одного й того ж облікового запису на Nintendo або PlayStation. Єдине виключення — Японія, де згідно з місцевим законодавством може бути стягнута невелика плата за оновлення.
Дата випуску та реліз на Nintendo Switch 2
Офіційна дата випуску нових розділів Deltarune співпадає з запуском нової консолі Nintendo Switch 2, що зробить гру однією з перших стартових ігор для цієї платформи. Такий стратегічний крок дозволить привернути увагу до гри в день релізу нової консольної системи.
Поділитися новинами та емоціями
Гравці, які слідкують за розвитком Deltarune, з нетерпінням чекали на подібну новину. У соціальних мережах розробники гри поділилися емоціями від свого шести-річного процесу роботи. Вони підкреслили, що точний час виходу кожної версії гри залежатиме від процесу локалізації та адаптації для різних платформ, що може трохи варіюватися в залежності від регіону.