Не так давно студії Warhorse та Cingdom, що стоять за створенням гри «Kingdom Come: Deliverance», висловили сподівання, що технології штучного інтелекту допоможуть їхній команді реалізувати амбітні творчі ідеї набагато швидше та ефективніше.
На сьогоднішній день чеська студія активно працює над підтримкою та розвитком другої частини популярної середньовічної рольової гри, однак також з’явилися чутки, що розробка нового проекту може розпочатися дуже скоро.
Нові проекти студії Warhorse: Очікування та плани
Менеджер команди Warhorse, Тобіас Столц-Цвілл, у своєму інтерв’ю японському виданню Gamepark повідомив, що студія з нетерпінням чекає можливості розпочати роботу над новим проектом паралельно з випуском оновлень та доповнень для «Kingdom Come: Deliverance».
Хоча Тобіас не надав конкретної інформації про майбутній проект, він зазначив, що студія має намір зберігати свою поточну філософію при розробці: створення глибоких, сюжетно насичених та кінематографічних рольових ігор.
«Під час розробки «Kingdom Come: Deliverance» команда складалася з близько 100 осіб, а сьогодні у нас вже працює 250 людей. Більшість із них зосереджена на доповненнях до «Kingdom Come: Deliverance II». Надалі ми плануємо збільшити кількість розробників до 300 і одночасно розпочати роботу над новою рольовою грою. Водночас ми продовжуємо підтримувати розвиток DLC для KCD. Поки що ми не визначили точну дату початку розробки нового проекту, але нашою метою є створення емоційно насичених та кінематографічних ігор з глибоким сюжетом», — поділився Тобіас Столц-Цвілл.
Крім того, Тобіас зазначив, що Даніель Вавра, один із засновників студії Warhorse, мріє створити реалістичну рольову гру, присвячену вікінгам. Ця ідея вже викликала великий інтерес серед шанувальників, і є велика ймовірність, що це буде наступний проект студії.
Додаткові відомості про проекти студії Warhorse
- Розкриття першої інформації про доповнення до «Kingdom Come: Deliverance II» та нові амбітні художні концепти.