Коротко: Процесори Apple Silicon здатні запускати вимогливі AAA-ігри, такі як Resident Evil, Assassin’s Creed та Baldur’s Gate 3, з високими частотами кадрів, але Cyberpunk 2077 — це вже інший рівень. Ця революційна RPG, ймовірно, стане справжнім випробуванням для Mac, впроваджуючи нові технології на платформі Apple.

CD Projekt Red і Apple підтвердили плани запуску Cyberpunk 2077 та його розширення Phantom Liberty для Apple Silicon Mac на початку наступного року. Точна дата релізу поки що не оголошена, але гра буде доступна в Mac App Store, Steam, GOG та Epic Games Store.

Неясно, чи отримають користувачі, які вже володіють грою на цих платформах, автоматичний доступ до версії для Mac. Враховуючи, що CD Projekt Red зокрема згадала Ultimate Edition, можливо, Mac-версія буде безкоштовною для власників Phantom Liberty.

Ця RPG, що була зустрінута з критикою в кінці 2020 року, але з часом значно покращилася завдяки оновленням, стане цікавим тестом для ігрових можливостей Apple Silicon. Хоча деякі висококласні ігри добре працюють на сучасних Mac, жодна з них не використовує вимогливу технологію трасування променів, відомого в Cyberpunk 2077.


Графічний тест Apple Silicon на прикладі ігор

Наприклад, реліз Resident Evil Village для Mac вимкнув функції трасування променів, доступні в версіях для ПК та консолей. Водночас Apple та CD Projekt Red підтвердили, що версія для macOS включатиме path tracing — більш просунуту форму трасування променів, яка в 4K викликає труднощі навіть для найпотужніших графічних карт.

У огляді реалізацій трасування променів у 36 іграх ми відзначили RPG від CD Projekt Red як одну з небагатьох, де ця технологія значно підвищує візуальну якість гри.

Читайте також: Різниця між Path Tracing та Ray Tracing, пояснено

Процесори Apple мають сильно залежати від MetalFX для запуску гри. Upscaling MetalFX раніше демонстрував результати продуктивності та якості зображення, порівнянні з Nvidia DLSS та AMD FSR, але Cyberpunk 2077 стане першою грою, що підтверджено інтегрує генерацію кадрів у інструменти Apple.

Анонс гри співпав з презентацією оновлених iMac, Mac Mini та MacBook Pro, що оснащені процесорами M4, M4 Pro та M4 Max.


Презентація нових продуктів Apple

Також очікується випуск версій MacBook Air, Mac Studio та Mac Pro на чіпах M4 наступного року. Mac Pro може отримати ще не анонсований процесор M4 Ultra, що забезпечить ще більшу продуктивність для завдань, таких як path tracing.

У презентації також показано сітку майбутніх ігор для Apple Silicon, серед яких буде ще більше висококласних ігор. Наприклад, була показана коротка сцена з Assassin’s Creed Shadows, що також може використовувати трасування променів на чіпах M-серії. Серед інших ігор — RoboCop: Rogue City, Control (ще одна гра з ефектами трасування променів), Dead Island 2, Resident Evil 2 та Where Winds Meet.