Ринок носимих пристроїв на зап’ясті: аналіз і тенденції

Ключові моменти: Ринок носимих пристроїв на зап’ясті, включаючи фітнес-браслети та смарт-годинники, виріс на 3% в порівнянні з попереднім роком у 3-му кварталі 2024 року, загальний обсяг поставок досяг 52,9 мільйона одиниць. Однак Apple втратила лідерство на користь китайського технологічного гіганта Huawei, що було зумовлено значним збільшенням постачань носимих пристроїв в Китаї.

Хоча 3-й квартал приніс позитивні новини для виробників носимих пристроїв, він не зміг компенсувати уповільнений ринок у першій половині року. За даними IDC, поставки носимих пристроїв на зап’ясті у першій половині 2024 року знизилися до 139 мільйонів одиниць, що на 1% менше, ніж минулого року.

Низька продуктивність Apple та зростання Huawei

Apple, яка тривалий час була лідером ринку, показала погані результати у 2024 році, відвантаживши лише 22,5 мільйона Apple Watch, у порівнянні з 25,8 мільйона одиниць за той самий період минулого року. Це спричинило падіння частки ринку компанії з 18,4% до 16,2%, дозволивши Huawei обійти її й стати лідером ринку носимих пристроїв.

Носимий пристрій на зап’ясті

Незважаючи на зниження обсягів поставок, Apple Watch залишається найпопулярнішим смарт-годинником у світі. Компанія випустила нові моделі Apple Watch Series 10 та Watch Ultra 2, які здобули позитивні відгуки споживачів по всьому світу.

Роль Huawei на ринку носимих пристроїв

Huawei в свою чергу поставила 23,6 мільйона носимих пристроїв за перші три квартали 2024 року, що на 44,3% більше, ніж 16,3 мільйона одиниць у 2023 році. Нові моделі Huawei включають смарт-годинники GT5 та GT5 Pro, а також монітор тиску крові Watch D2, що підвищує їхню привабливість серед споживачів.

  • Xiaomi, Samsung та BBK (материнська компанія OnePlus, Oppo, Vivo, Realme та iQOO) займають решту місць у першій п’ятірці найбільших постачальників носимих пристроїв.
  • Xiaomi була третьою найбільшою компанією з обсягом поставок 20,5 мільйона одиниць у 3-му кварталі, в той час як Samsung та BBK відвантажили 11,5 мільйона та 7,8 мільйона одиниць відповідно.

Інновації та нові моделі на ринку

Samsung також показала відмінні результати завдяки 7-й генерації моделей Galaxy Watch та новому смарт-годиннику Galaxy Watch Ultra. Крім того, компанія випустила модель Galaxy Watch FE, що допомогла збільшити поставки в 3-му кварталі. Нова модель фітнес-браслета Galaxy Fit 3, що надійшла в продаж раніше цього року, також сприяла покращенню позицій Samsung на ринку.